soligmorgon

Alla inlägg under juni 2012

Av Em - - 30 juni 2012 13:47

det har hänt väldigt mycket de senaste månaderna.

började med att ligga i sängen i 2 månader efter att fredde och micke hade gått bort.

nu tar jag mig ut iaf.

orkar lite mer.

höjde venlafaxinen till 225mg, så nu börjar det se lite ljusare ut.


har sörjt och sörjt och sörjt, men ändå har jag denna ständiga klumpen i magen.

ångesten.

den förföljer mig.

inte alls i samma utsträckning som förut, men den är där och irriterar som en böld i röven på en cykelsemester.

vafan.


dock mår jag bättre nu än vad jag har gjort på väldigt länge!

det är vi glada för.



hoppas ni får en fin helg.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 9 juni 2012 21:25

sitter hemma och dricker ett glas vin.

försöker få över efe och hans tjej.

går sådär.

får inget svar för tillfället.

men snart kanske.

skulle vara soft om någon kom förbi, jag är sugen på att göra något.

igår var jag så trött, när alla andra var på.

fan.

:(

idag är bexu för trött.

jag är för pigg.

helvete.

alltid ska vi matcha bra.

som fnatt och dag.

jag är fnatt!

:/


fred.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards