soligmorgon

Alla inlägg under december 2011

Av Em - - 30 december 2011 13:05

snart är det dags för nyår och det ser jag fram emot!

kommer nog bli en galen nyårsafton!

:)

Först blir det middag, sen fest!

kommerbli kanoners!


annars idag känner jag mig pigg och alert.

kanske ska ta och göra prov idag.

så jag får det gjort.

eller så gör jag det på måndag!

ja vi får se.


Hur mår ni?


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 29 december 2011 18:33

sitter här hemma med en påse ostbågar.

precis som min kropp behöver dom.

men fuck it.

jag orkar inte bry mig just nu.

tröstäta..

oh yeah.


imorgon ska vi köpa mer alkohol till nyår.

idag blev det ett flak, en rom och en skumpa.

men det är kört till festen så får köpa mer imorgon så man har till middagen också.

en flaska vin eller något sånt.

:)


sitter och luktar svett.

känns sådär trevligt.

kanske ska hoppa in i en dusch?

orkar jag det?

kanske borde jag plugga?

kanske borde jag äta nått?

nä.

jag skiter it.

jag har ingen ork.


sover som en jävla stock nu för tiden.

sover säkert 13 - 14 timmar i sträck.

vaknar några gånger under natten, men inte så det ska störa sömnen så mycket tycker jag.

det är nog den nya medicinen.

sömnighet var en av biverkningarna.

så det försvinner vän om ett tag hoppas jag!

:)

ingen fara på taket.


Nu ska jag fortsätta kolla på topmodel. ;)


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 29 december 2011 15:40

sitter här och förstår knappt vad jag tänker.

förstörd.

ångest.

trött.

jag borde plugga, men ångesten håller mig i sitt fula grepp.

fan.

varför kan det inte bara gå som jag vill för en gångs skull?

orka.


ska snart åka till systemet och handla till nyår.

vi får det skjutsat till festen vi ska till.

gött att slippa släpa skiten över halva stan!



orkar inte skriva.


fred & kärlek.

Av Em - - 28 december 2011 14:51

sitter och inväntar min babe.

han har varit och handlat kaffe och sådär så vi kan äta frukost.

måste ha  kaffe, annars är dagen förstörd!

:(

:)


imorgon är det dags för terapi igen.

vill egentligen inte dit.

men jag borde verkligen.

eller rättare sagt, jag måste dit!

så det är bara att göra!


annars så mår jag sådär idag.

känner en krypande känsla i kroppen.

jag har inte ro.

jag behöver ro.

jag måste plugga!

fan.

bara massa måsten.

men hey, det finns dom som har det värre!
:)


nu ska jag göra nått annat tills lövis kommer hem.


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 27 december 2011 14:29

nu är jag hemma i stockholm igen.

har varit dålig uppdatering för jag har spenderat dagarna och kvällarna med familjen.

men nu är jag iaf hemma igen!


har fått helt perfekta julklappar.

strumpor.

trosor.

choklad.

deo.

brödrost.

osv.

är supernöjd med allt.


hela julen har varit perfekt!
:)

jag är glad, nöjd och stolt över mig själv!
:)

japp japp yeees!


annars då?

jo, annars är livet rätt bra.

får lämna in restuppgifter i början av januari och det känns underbart!
då kanske jag hinner klart med skiten.

får ta ett snack med min lärare och göra provet i arbetssätt och lärande.

sen några uppgifter 


nu ska jag göra nått!


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 25 december 2011 01:49

jag har haft en underbar julafton! :)

först var vi hos storebror, sen hem till mor och äta middag.

dela ut julklappar.

jultv.

risalamalta!

mums!

allt har varit frid och fröjd.

:)


kvällen spenderade jag med storebror + vänner på ett ställe i vbg.

först var vi hos kusin.

:)


skriver mer imorgon, är lite för berusad för att skriva ett bra inlägg.

hörs imorgon!


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 23 december 2011 18:59

sitter här på bussen.

nu är det mindre än en timme kvar.

ångesten börjar komma.

hjälp.

jag saknar min kärlek så mycket.

vill fira jul med honom också.

men inte i år.

i år blir det jag och familjen.

:)

nästa år ska jag dock fira med kärleken.

spelar ingen roll vart, bara jag får vara med honom!


på måndag åker jag hem igen.

så blir inte borta så länge.

fullt upp hela dagarna.

imorgon ska vi fira hos mamma.

på söndag ska vi fira med morbror + familj hos storebror.

blir nog bra.

har inte planerat någon utgång.

ingen som vill träffas.

men jag säger inget.

jag är inte bäst själv.

så fuck it.


egentligen borde jag ta min kvällsmedicin nu när jag har så mycket ångest, men den ligger nere i bagageutrymmet.

så det blir inget med de.


nu ska jag försöka roa mig med något.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 23 december 2011 16:27

här sitter jag på karlstads busstation.

roligt värre.

hoppas på uttag på den andra bussen, annars dör jag.

så jävla tråkigt att åka utan datorn!

hoppas det inte är så mycket folk också, men lär vara smällfullt.

jaja, det löser sig alltid.


saknar mitt hjärta.

vill inte vara ifrån honom.

men några dagar är väl inte så farligt?

eller?

jaja.


annars så mår jag rätt bra.

lite ont i magen.

lite ångest.

lite allt möjligt, men det reder sig.

det löser sig alltid i slutändan!

:)


nu ska jag ringa min babe!


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards