soligmorgon

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Em - - 22 december 2011 21:43

japp, imorgon åker jag till Vänersborg.

har inte så många att träffa, kanske nästa gång.

får se när nästa gång blir iofs.

brukar ju inte vara där så ofta.

kanske får lov att ändra på det?

ja, kanske.

vi får se..


just för tillfället spelar vi t-spel.

jag har gjort några pärlplattor också.

kanske får han för många?

äsch, han får slänga dom isf.

:p


känner mig ändå på rätt bra humör.

ont i tummen, men det går över.

ingen fara på taket!


ser fram emot att träffa bröderna som fan.

ska bli fantastiskt!

mamma också självklart.

:)


ha en bra kväll!


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 22 december 2011 16:06

hej och hå!

här sitter jag framför datorn.

ojoj, så ovanligt!


idag ska jag pilla massa med pärlplatta!

kommer bli skoj som fan!

speciellt eftersom jag får ge bort dom sen också!

:)


börjar se fram mer och mer emot jul.

tror det kommer bli en bra jul!

alla vet hur jag mår och vi alla vill ha en lugn och skön jul!

så det kommer nog bli bra.

skönt att komma bort lite också, även fast det bara är lilla Vänersborg.


känner mig piggare och gladare för varje dag som går.

eller gladare är väl att ta i, men jag har inte samma hopplöshetskänslor längre.

det känns skönt!
fick inte panik när jag satt ensam och väntade på bussen hem, bara det är ett framsteg.

:)

alla framsteg är stora för mig, så yääy!


Hur ska ni läsare fira jul?


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 22 december 2011 10:58

Ja, vad fan ska jag köpa till min tvillingbror i julklapp?
Han har inte sagt någonting han önskar sig och det är ju jävligt tråkigt att ge bort nått som inte passar herrn.

Funderar att be han gå in på en sida, beställa tröjor och sen betalar jag, så får han hem dom på posten sen.

men det kanske är lite tråkigt?

till storebror ska jag iaf göra tv-spels pärlplattor.

han själv som önskade sig det, så antar att det inte gör nått att jag skriver det här.

:)

så idag ska jag köpa julklapp och göra julklapp.

svårt svårt, men skoj skoj.


vad bexu ska få i julklpp har jag inte ens börjat tänka på.

han sa att jag skulle få någontin av honom, så då måste jag ju ge nått tillbaks.

eller måste och måste, men det känns så!

:)


jag har blåmärken på hela kroppen sen i förrgår.

men men.

så går det när man brottas!

haha.


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 22 december 2011 10:23

här sitter jag framför datorn med en stor kopp kaffe.

älsklingen ligger i sängen och sover.

min läkare ringde och väckte mig, så tänkte lika bra att gå upp.

vi kom fram till att jag ska höja venlafaxinen ytterligare 37,5 mg.

så då är jag uppe i 75 + 37,5 = 112,5mg.

så vi får väl se.

just nu märker jag ingen större skillnad på den.

varken bu eller bä faktiskt.

skönt det!
:)


när jag åt citalopram mådde jag som en jävla anus i typ en månad.

ville bara dö.

självskador till max.

men inte denna gången.

visst jag har tänkt tanken, men den har jag stoppat undan lika snabbt som den kom fram.


idag blir det att åka till forum och köpa julklapp till tvillingbror och till morbror och hans familj

har dock ingen som helst fantasi, så jag får se vad det blir.

tvillingbror är svårt, om han bara kunde säga vad han önskar sig!

gaaah.

jag har iaf önskat mig en brödrost och tavledukar så jag kan måla tavlor och sälja.

:)

men helst hade jag sluppit köpa julklappar, det är sån stress och de är så mycket folk ute som också är ute i sista minuten och handlar.

precis som jag, varje år.

går aldrig fel.

haha.

alltid samma visa!

;p


berättade jag det att min tumme hoppade ur led i fredags?

shit alltså.

det var de sjukaste jag varit med om.

tummen pekade verklgen rakt bak.

trodde inte man kunde böja tummen så, men tydligen!

aja, stefan rättade till den så nu är den "hel" igen.

svullen och gör skitont, men det kan jag leva med!


nä, nu ska jag glo runt lite!


fred & kärlek.

em

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards