soligmorgon

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Em - - 13 december 2011 21:03

sitter här framför datorn som ett jälva miffo.

borde egentligen ligga och läsa dom där sidorna i arbetssätt & lärande.

men jag tar det snart.

när jag ska krypa till kojs.

så tar jag uppgifterna imorgon bitti.

imorgon ska vi även julstäda i stugan.

ska bli skönt, men jobbigt!

men det är de värt!

:)


annars så händer inte så mycket.

kanske borde sätta igång med pärlandet och pluggandet så jag kommer i säng någon gång.

är rätt trött faktiskt!
:)

skönt att vara trött.

men lövis är inte hemma, så kommer bli svårt att sova!

hoppas han kommer hem i natt iaf.

jobbigt att vakna och gå upp ensam.


nä fridens alla folk där ute!

/em.

Av Em - - 13 december 2011 17:56

det smärtar i bröstet.

hjärtat klappar hårdare och hårdare.

svindel!

stickningar i armen.

tungt att andas

tung i hela kroppen!


ångesten äter upp mig.

den gör så jag saknar så mycket,

den får mig att tänka så mycket.

jag vill inte.

jag orkar inte tänka och känna mer nu!

när räcker det?

När är det slut?

när slutar jag känna så mycket?


jag får panik.

vet inte vart jag ska ta vägen.

vet inte vart jag ska vända mig.

är det utrappningen av fluoxetinen?

imorgon ska jag ju inte ta någon.

inte heller på torsdag.

men på fredag börjar jag med Venlafaxin.

får se hur denna perioden kommer gå.

känns tungt just nu!

:(

Av Em - - 13 december 2011 16:59

nu har jag simmat idag igen!
så jävla skönt

simmade bara 30 längder idag-

hade inte ätit någonting innan så vart helt slut.

men det är skönt som fan att röra sig igen!
både kropp och knopp gillar det!

:)


idag ska jag vara effektiv.

jag ska plugga och lägga pärlplattor.

en platta ska jag iaf göra!

den måste bli klar idag.

annars hinner jag inte skicka den.


annars så mår jag sådär idag.

lite deppig känner jag mig.

eller rätt mycket.

känner för att gråta.

men det kommer inga tårar.

så får väl låta bli.

försöka komma på andra tankar.

men det är känslan som är värst just nu.

inte tankarna!

ångesten som äter upp mig innifrån.,

den är det som är jobbig just nu.


nej, om man skulle ta och sätta igång med nått snart då.

plugga var det ja!


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards