soligmorgon

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Em - - 1 december 2011 21:49

jag försöker att inte vara dädd.

rädd för allt.

för att åka buss.

för att sova.

för att tänka.

för att gråta.

rädd för telefoner.

rädd för de mesta!



men jag ska övervinna mina känslo och dåliga impulser.

jag ska vara mer närvarande i DBTn och jag ska vara ärlig mot min terapeut, om allt!

svårt, tuft och jobbigt, men nödvändigt.

det är verkligen skitjobbigt.

speciellt nu när vi pratar om känslor på gruppen.

får panik.

börjar gråta.

tänker för mycket.

usch.

men det gå väl över?

eller så gör de inte det.

återstår och se.


den 10de tror jag det var så ska jag hem till en tjej i gruppen på glöggmys.

underbart!

tjerna gruppen skulle komma!

skojsigt.

något att se fram emot!


fred & kärkek.

/em.

Av Em - - 1 december 2011 18:18

äntligen hemma!

har hunnit klappa på nila och pussa på bexu!

härligt med nattpermis och imorgon blir jag antagligen utskriven.

ingen längre visit den här gången, behövde bara klistras ihop lite.

nu ska jag försöka kämpa mig igenom den här tiden och ta gråten och ångesten, utan att göra mig själv illa!

jag förtjänar så mycket bättre än vad jag gör mot mig själv.

jag har insett att livet är hårt, men det är bara att kämpa, för en dag så vinner jag!

det får ta sin tid, ingen stress.

huvudsaken är att komma hel ur striden!


hur mår ni läsare? hoppas ni mår bra iaf!


och tack till alla som stöttar mig, utan er hade jag inte orkat kämpa på!
folk som jag aldrig trodde skulle stötta mig, fanns där och sträckte ut en hand!

tack!

Ni är verkligen guld värda!


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 1 december 2011 11:53

Har precis snackamed min kp och med läksren. Får pemis till imorgon sen utskriven om det gått bra! Underbart!ska på terapi kl 14.30 till 16.30, sen åker jag raka vägen hem. Hem till katterna. Fast måste ju vänta på bex för jag har ingen nyckel hem. De löser sig.pusshej.

Av Em - - 1 december 2011 08:43

nu har jag sovit mina timmar.

har vaknat en del under natten, men det gör inget.

tydligen snarkar jag,

men min rumsgranne tyckte bara det var härligt.

för då vet hon att hon inte är ensam.

söt.


annars mår jag sådär idag.

har gruppterapi 14.30, men inte alls sugen.

har inte gjort läxan.

minns inte ens läxan.

jo, egna myter.

har drömt om dom inatt.

drömde att en satte sig över mig och höll fast mig och höll för min mun.

jag skulle tydligen andas med näsan för att ångesten skulle försvinna.

det var skitläskigt.

jaja. nog om det.

läskiga drömmar har vi allihopa!


klockan är nu 08.46 och jag sitter här.

får inget gjort, för hjärnan är som potatismos.

mos mos mos.

känns som någon har sprängt min skalle och hjärnsubstansen ligger på golvet.

ja.

så känns det.

fuck de.



nu ska jag göra nått annat.

skriver sen.


fred & kärlek.

em.



 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards