soligmorgon

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Em - - 8 december 2011 19:11

ja, idag har jag hunnit gå igenom många känslor.

varit glad.

ledsen.

förbannad.

arg.

lycklig.

nervös.

allt under loppet av ett par timmar.

sjukt hur humöret kan svänga.


just nu känner jag mig förbannad.

förbannad på så jävla mycket.

besviken.

trött.

ledsen.

ja, mer kan jag inte säga.

inte här.


bexu står och lagar mat nu.

ska bli gott tror jag.

vet inte om jag har nån aptit direkt.

nä, jag vet inte.


på lördag ska jag på glöggmys hos en i gruppen.

kommer säkert bli supermys!

längtar.

:)


hörs sen eller nått.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 8 december 2011 13:02

stter här hemma hos Vantöl och har precis pluggat klart och käkat lunch.

duktig värre!

fått lämnat n uppgiften till läraren nu.

bara att vänta på betyg.

spännande värre.

sen har jag en del prov jag måste göra.

fan.

hur ska jag hinna allt?

jaja.

jag hinner.

jag är bäst!

jag fixar allt.

eller?


gaah.

Av Em - - 8 december 2011 09:00

idag är jag en tröttmössa!

gick upp med lövet vid halv åtta.

sen har jag ätit frukost, tagit mina vitaminer och kosttillskott.

d-vitamin och fat burner extreme.

hoppas dom kommer funka.

:)

bara att vänta och se.


annars då?

ja, annars är det som vanligt.

mycket upp, mycket ner.

mycket stress över skolan.

men det ska allt lösa sig tror jag.

:/

hårt, men behövligt!


idag ska jag snart dra iväg på terapi.

först individuella och sen gruppen.

fast innan gruppen ska jag upp till A och hänga lite i hans lägenhet.

har ju 3 timmar på mig.

då ska jag plugga poch äta lunch.

sen blir det gruppen!

sen blir det hem och softa med bexu!


nästa vecka börjar jag, M och K och gymma!

ska bli både roligt och spännande! :D


har väl inte så mycket att tillägga egentligen.

allt är som det är och jag trivs inte.

hejja mig!

positiva tankar var det.


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards