soligmorgon

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Em - - 16 december 2011 18:50

mmh, ibland saknar jag faktiskt dig.

det är sjukt, men sant.

jag vet att du inte saknar mig.

du hatar mig.

jag tror du hatar mig över allt annat på jorden.

jag förstår dig.

det jag gjorde var inte snällt.

men du triggade mig.

du fick mig att se svart med dina elaka ord.

ändå saknar jag dig.

det är sjukt.

men som sagt, sant.


jag hoppas vi någon gång kan finna tillbaks till varandra.

vi har gjort det förut och jag hoppas vi kan göra det igen!



fred & kärlek.

em.

Av Em - - 16 december 2011 14:16

... för det är min älsklings födelsedag! :)

ikväll blir det fest i stugan, ska bli mysigt!

hoppas vi får plats bara.


idag började jag med venlafaxinet.

hoppas det kommer bli bra.

började med 75mg direkt..

känns sådär, men jag litar på min läkare!


nu snart ska jag sätta igång och städa det sista innan det kommer folk hit!

men jag måste bara orka.

orka.

orka.

orka.


gjorde prov igår, gick nog åt helvete.

får se imorgon.

vågar inte gå in och kolla idag!

läskigt.

kollar imorgon.


nu ska jag röka upp, sen städa.

ha en fin dag allihopa, det ska jag ha!


fred & kärlek.

em.


 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards