soligmorgon

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Em - - 4 december 2011 21:56

Saknaden jag känner när jag tänker på dig går inte att beskriva i ord.

jag kan inte förstå att du försvann från oss.

för tidigt.

vi hade ju nästsan precis börjat lära känna varandra.

jag var svår i början mot dig.

men sen gav jag med mig.

haha.

jag är konstig, jag vet. :P


du var iaf den största delen av mitt hjärta.

du fanns alltid där för mig.

du fick mig att tro på mig själv.

det har jag inte gjort sedan du lämnade oss.

kanske dags att börja kämpa igen?

ja.


jag saknar honom så.

att det har gått 6 år?

det kan inte vara möjligt.

sjukt hur fort tiden går.


tiden läker inte alla sår, men tiden kan klistra ihop dig tills du en vacker dag är hel.


jag saknar och älskar dig oändligt micke!

vi ses en dag!


<3

Av Em - - 4 december 2011 21:36


Hur fan kan ni leva med er själva?

fyfan för mänskligheten.

Av Em - - 4 december 2011 20:52

dagen har trots allt varit bra.

:)

jag är inte superglad, men heller inte super deppig.

så.

win win.


katterna ligger lite överallt i huset.

lövis sitter brevid mig.

ska pussa på honom nu.


har inte så mycket att säga.

återkommer imorgon eller senare!

tjitjo.


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 4 december 2011 17:21

nu har froody åkt hem.

och vi har varit vid gravarna.

pelle och clabbes.

det var fint.

saknar idag!
som fan.

:(

det är jobbigt.

sorg.¨

tårar.

ledsamhet.

skulle egentligen åkt hem till S idag, men jag klarar inte av det.

har för mycket ångest för att kunna ta mig någonstans.

hoppas det går över snart.

hoppas allt går över snart!

:(

blä.



Av Em - - 4 december 2011 11:00

tankar såhär på morgonen kan förvirra en en del.

allt man drömmer känns som verklighet.

det är läskigt.

jag kommer knappt ihåg vad som är dröm och vad som är verklighet nu förtiden.

läskigt.

men vafan.


annars är dagens mående likgiltig.

känner ingenting.

varken glädje eller ångest.

bara tom.

idag ska jag iaf försöka plugga lite granna.

och vi ska till bexans pappas grav och clabbes grav.

lite tidigt för min smak, men det är ju för att jag precis vaknade.

ska ta och väcka älskade med kaffe och lite pussar snart.

måste bara orka!

:)


hur mår ni idag?

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards