soligmorgon

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Em - - 15 december 2011 18:36

sitter med tårarna brännandes innanför ögonlocken.

har precis varit på Pelles grav.

det var jättevackert.

vi var inte där så länge.

bex familj kom och jag är inte direkt populär hos en av dom.

så.. blev bara en snabbis.

får åka dit i helgen igen kanske.


annars mår jag skit idag.

men jag ska plugga.

och jag ska städa klart.

och jag ska göra prov.

om jag så ska sitta hela natten med skiten.

fan.


jag orkar fan inte mer nu.

jag vill lägga mig i fosterställning och bara dö ett år eller två.

tills allt blivit bättre.

får hoppas att nya medicinen funkar som den ska.


fan alltså.

hatar dom här dåliga dagarna.

det bara värker i hela kroppen och jag förstår knappt vad jag tänker.

bara massa mörka fula äckliga tankar.

vill ha bort dom!

vill se ljuset.

inte mörkret.

:(


aja. imorgon är en ny dag.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 15 december 2011 16:06

Idag är det 1 år sedan pelle lämnade oss.

saknaden är enorm och jag har inte ännu hunnit sörja ordentligt!

jag vill bara kasta saker och skrika rakt ut.

jag vill att pelle kommer tillbaks.

vem ska jag lösa korsord med?

vem ska berätta massa roliga historier?

vem ska jag läsa av vid matbordet?

:(


jag saknar så det gör ont i hela mig.

men vi ska till din grav sen när vi har städat klart.


imorgon är det älsklings födelsedag! :)

det ser jag fram emot.

väcka honom på sängen med nått smaskigt och sen ge present!
:D

äntligen får jag ge den förbannade presenten!

haha.



nu ska jag fortsätta städa.


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards