soligmorgon

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Em - - 19 december 2011 19:05

här sitter jag fortfarande framför datorn.

är nervös för julen.

rädd att det ska bli massa bråk.

men jag får hålla mig i skinnet!


två katter ligger nu i sängen med mig.

dom är bra mysiga.

ikaros ligger och snarkar.

nila ligger bara och sover.

:)

bexu och K sitter i vardagsrummet och kollar på serier.

som i förra inlägget då.


fick godkänt i kursen kommunikation!!

nu är det fritdskunskap som står näst på tur och arbetssätt & lärande.

jag fixar det.

eller hur?


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 19 december 2011 14:34

detta är min 100ade inlägg.

jag sitter här som vanligt med ångest.

den försvinner inte.

har tagit en lergigan forte iaf.

får se om den hjälper.

annars får jag kanske ta en till.


idag har vi bara slappar K och K är kvar sen i fredags, mysigt!

dom sitter inne i vardagsrummet och kollar på serier,

jag sitter i sängen med katten.

mys.

katten vill dock mest ha min ost på smörgåsen.

icke!


hur mår ni då? mår ni bra?

hoppas det!
:)


snart är det jul och jag har fått äran att köpa julklapp till min tvillingbror.

svårt.

vet inte alls vad jag ska köpa.

sen har storebror önskat sig mer tv-spels pärlplattor, så det ska jag väl sätta mig och göra nu i veckan.
:)

vet inte vad bara.

svårt svårt.

kommer nog på något!
:)


ha det bäst alla!


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards