soligmorgon

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Em - - 20 december 2011 11:49

äntligen ska jag få träffa min Odinne!

8 månader sedan var det sist.

att tiden kan gå så snabbt.

men fan vad jag har saknat henne!

ska bli underbart att ses igen.

verkligen.

:)


 

Av Em - - 20 december 2011 11:21

ångesten sveper sig ännu en gång över bröstet.

det krampar till.

hjärtat bankar.

tårarna bränner innifrån.

händerna börjar skaka.

så mycket fysiskt.

så mycket psykiskt.

det håller inte.

måste slå mig fri.

måste kämpa.

måste måste måste slå mig fri!

det är mitt liv.

jag måste ta kontrollen.

ingen annan kan styra åt mig!
jag måste göra det själv.

jag ska klara det!

jag lovar er, jag ska klara det!

Av Em - - 20 december 2011 09:21

idag ska jag få träffa Odinne!

äntligen.

som jag har saknat henne.

ska bli underbart att träffa henne igen!


känner för att skriva, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

ska snart ta mina mediciner.

skulle jag gjort för 1 ½ timme sedan, men fan.

man kan inte komma ihåg allt.


måste klura ut vad min tvillingbror vill ha i julklapp också.

skitsvårt.

fan.

men jag kommer la på något tillslut.

tills på fredag måste det vara klart iaf.

det fixar jag.

får åka till forum imorgon eller nått.

kolla på new yorker om dom har nått fint.

eller någon annanstans.

inte säga för mycket ifall om han läser.

:)


nä, nu ska jag rulla en cigg och fortsätta med nått.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 20 december 2011 08:50

sitter och snackar med min älskade peter-slyna på facebook chatten.

längesedan vi snackade jag och han.

saknar honom så det gör ont i hjärtat.

men snart ska vi väl få ses igen!
ingen tid är för länge när man väntar på en god vän!


annars då?

ja, annars är det morgon och jag är inte särskilt trött faktiskt.

skönt det iaf.

undra vad man ska roa sig med under dagen då?

efter lunch ska jag iaf hem till J och dricka kaffe, det ska bli mysigt.

sen blir det nog bara att vara hemma faktiskt.

ska egentligen fira kamen idag, men jag får se om jag orkar.

har ingen större lust till så mycket just nu.


nya medicinen fungerar bra, märker ingen större skillnad direkt.

men det kunde ju ta upp till några månader innan den verkar fullt ut.

bara att vänta och se.

är ju inte uppe i dosen jag ska vara uppe i egentligen, är bara på 75mg just nu, ska vara på 150mg när jag är klar med upptrappningen!


jaja. ville mest bara skriva så ni vet att jag lever.


och peter - i love u! :)


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards