soligmorgon

Alla inlägg under april 2012

Av Em - - 24 april 2012 01:38

jag må vara jävligt förbannad nu, men jag tänker då fan inte sjunka till eran nivå!


En vuxen människa som inte vet ett piss om mig och en snorunge som blir misshandlad av sin pojkvän.. nja.. inte så viktigt va?


hoppas ni växer upp snart och kommer ur eran bubbla!

Av Em - - 23 april 2012 12:07

just nu känns livet lite kräkigt.

jag oroar mig för torsdag.

kommer jag klara det?

kommer jag bryta ihop?
kommer jag kunna gå?

kommer jag kunna se nått av alla tårarna?

ja.

jag vet inte.

vet fan varken ut eller in nu.


varje gång jag ser en bild på min älskade fredde så går jag i tusen bitar.

det blir fullständigt kaos.

kaos.

kaos.

kaos.

snurr.

virrvarr av tankar.



hjälp.

Av Em - - 22 april 2012 22:33

jag har skapat en ny blogg.

kommer ha kvar denna för att skriva av mig när jag vill kräkas ut all skit.

den andra kommer ni finna mer informativ och sådär.

kommer be vänner med psykisk ohälsa att skriva gästinlägg om hur det är att leva med just deras problematik.

Intressant va?

Bra!


Men.

läs på och kommentera gärna.


http://soligmorgon.blogg.se/

Av Em - - 22 april 2012 15:27

det är ett helvete att fredde är borta från mittliv.

jag skulle verkligen behöva honom just nu!

jag behöver prata ut.

behöver snacka.

men egentligen behöver jag ju "bara" prata om hur jävla mycket jag saknar honom.

jag vill säga rakt in i hans ögon att jag älskar honom.

men jag kan inte.

aldrig mer.

aldrig mer får jag säga de orden till honom.

aldrig mer en kram.

aldrig mer ett telefonsamtal.

aldrig mer en festival tillsammans.

aldrig mer bli stupfulla på aquatini och sen bara sitta och asgarva.

aldrig något mer.


det går inte in i mitt huvud att han är borta.

jag vet ju självklart att han är död.

men samtidigt inte.

på något sätt försöker min hjärna lura mig och säga att han finns.

han kan ju inte bara ha försvunnit eller hur?

fan fredde.


wish you were here!


hittade freddes tofflor för nån dag sedan.

älskar dom tofflorna.

nu är jag glad att han glömde dom.

och att vi inte skickade ner dom till honom.

nu har vi iaf en sak kvar av honom, förutom massa minnen då!

jag ska spara tofflorna in i döden.


hur har ni alla andra det då?

längtar ni lika mycket till sommaren som jag?


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 18 april 2012 12:36

dagarna bara rullar förbi.

inget är sig likt.

men ändå börjar ångesten släppa på något sätt.

allt är inte lika tungt som innan.

men samtidigt så jävla förvirrande.

inget är sig likt.

känns som de mesta är uppochned.


sitter här hemma och lyssnar på mr postman.

sjukligt bra.

sitter och dansar i soffan.

härligt.


igår spenderades kvällen i vällingby.

mycket trevligt.

vi skrev brev och lagade mat.

mycket trevligt och smaskigt.

:)


har inte så mycket att skriva egentligen.

inte så mycket att berätta.

bara samma gamla tugg.


ha en bra dag i solen!


fred & kärlek.


 

Av Em - - 11 april 2012 12:28

min hjärna går på högvarv.

jag blir galen.

vet nästan inte vart jag ska ta vägen.

så mycket känslor och tankar på en och samma gång.

jag blir galen.


jag vill bara gråta, men jag kan inte.

varför är det alltid så?
att när man behöver gråta som mest, så går det inte..

sist det var så här så slutade det på psyk för min del.

vill verkligen inte tillbaks dit igen.

vill klara mig själv.

jag vet att jag klarar mig själv.

men om jag börjar skada igen och om det blir för mycket.

ja, då vet ni vart ni hittar mig.

psyk.


den 25e ska jag iaf träffa min psykiatriker.

ska väl bli trevligt..

antar jag.

vet inte vad vi ska diskutera riktigt.

men jag ska iaf föreslå en höjning av min medicin.

känner inte att den fungerar så väl som den borde kunna göra..

sen vill väl hon diskutera min senaste intox.

även fast det inte finns så mycket att diskutera.

jag var utan en medicin för länge = jag blev koko.

ingen större fara på taket liksom.


saknar fredde så det är sjukt.

skakar.

vet inte vart jag ska vända mig.

vem jag ska prata med.

vad jag ska säga.

allt är bara så jävla sjukt.

jag orkar inte.


FAN!!!



 

Vila i frid älskade vän!

Av Em - - 10 april 2012 15:12

jag är trött idag.

fruktansvärt trött.

funderar på att sova lite, men jag vettefan.

kanske håller mig till ikväll och sover då.

lika bra skulle jag tro.

vaknade rätt tidigt idag ändå.

skönt.


annars mår jag rätt piss.

är fortfarande lika förvirrad.

mycket jag inte förstår.

mycket jag ifrågasätter.

fan.

så många känslor på en gång.

snurri snurri snurr.

måste få i ordning på huvudet snart.

jag blir galen.

det är så mycket tankar, minnen, hemskheter och saker.

jag vill ha ordning och reda.


idag ska jag nog bara vara hemma och chilla med katterna.

alla tre är hemma idag.

de är skitväder ute så jag förstår dom!

:)


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 8 april 2012 10:52

mitt hjärta är fortfarande lika trasigt.

kan fortfrande inte förstå att han är borta från mitt liv.

tårarna rinner ner för min kind.

jag ser knappt vad jag skriver.

jag vill bara ha honom tillbaks.


jag vet att han har det bättre nu.

nu slipper han alla motgångar i sitt liv.

men samtidigt.

alla bra stunder.

alla fina stunder med vänner och familj.

de kommer han aldrig få uppleva igen.

fan.


hur ska saker någonsin bli desamma igen?

hur ska jag komma över detta någonsin?

3 av mina bästa vänner har lämnat mig.

det gör ont.

det smärtar.

det värker.

jag vill verligen bara skrika ut.

skrika.

sparka.

kasta.

slå.

fan.

jag vill, men kan inte.


jag älskar dig fredde.

vila i frid, sov gott och ha de bäst på andra sidan!

all kärlek till dig min älskade vän.

<3


 


Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards