soligmorgon

Alla inlägg under februari 2012

Av Em - - 26 februari 2012 16:13

ja, lite roligt är det när samma person kommenterar samma inlägg med olika namn.

tror ni inte jag ser eran ipadress?

haha.

patetiskt!


jag mår iaf bra och jag lever.

jag älskar livet som är just nu och jag är glad glad glad.

känns skönt att faktiskt kunna säga att jag är glad.

det är annorlunda, men härligt.


hur mår ni?


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 22 februari 2012 15:28

Igår sökte jag en massa jobb.

mest som nanny.

idag skickade en tjej ett sms och skrev om ett extra jobb som nanny.

jag är lätt intresserad!

hoppas hon ringer upp, för jag har inga pengar på mobilen.

:(

men jag skickade ett sms till henne iaf och sa att det lät intressant.

:)

hoppas hoppas hoppas.

:)


hur mår ni?

jag mår bara braaaaa!

har varit ett par uppåt dagar nu, känns guld!


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 18 februari 2012 17:44

HAR DU NÅGONSIN..
snott någons mobiltelefon?: Ja.
varit medvetslös?: Ja
hånglat med nån riktigt ful?: Ja
hånglat med fler än 50 personer?: Ja, men inte på samma gång.
gjort nåt riktigt dumt?: Ja
gjort nåt du verkligen ångrar?: Ja
blivit full på ett släktkalas?: ja.
varit full i skolan?: haha, ja!
blivit portad från en krog?: ja.
varit otrogen?: Aldrig i livet.
varit full på julafton?: Ja.
varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?: Nej.
slagit sönder en tv?: Nej.
önskat att du var det motsatta könet?: Ja
varit gravid?: Ja
fått barn?: Nej.
överdoserat?: ja
åkt ambulans?: Ja
torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?: ja.
fått din mamma att gråta?: japp.
blivit polisanmäld?: nej.
slagit ner någon?: Ja.
slagit någon blodig?: japp.
skämts över dina föräldrar?: Många gånger.
skämts över din bästa kompis?: Nej, då skulle det inte vara min bästa vän.
skämts över dig själv?: Många gånger.
ätit från en papperskorg?: haha, fyfan, nej!
sagt "jag älskar dig" och menat det?: Japp!
bråkat med ditt husdjur?: jajjamän.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?: ja!


SENASTE PERSONEN SOM..
sov i din säng: Bex
såg dig gråta: bex.
fick dig att gråta: vet inte, gråter över händelser, inte av personer.
du delade en drink med: bexxx
du gick på bio med: bexx
skällde på dig: mamma
skickade ett e-mail till dig: aftonbladet,.
kysste dig: bex.


STUFF..
tar du droger: ja, alla mediciner.
vem är din bästa vän: Ingen nämnd, ingen glömd.
vad är du mest rädd för: Vatten och flygplann och att dö.
vilka kläder sover du i: helst naken.
vart vill du gifta dig: tänker inte gifta mig, så.. ingenstans?
vem hatar du verkligen:finns 2 personer, men nämner inga namn.
varit kär: Ja
kär just nu: Ja
kör du bil: nää!
har du ett jobb: nej.
gillar du att ha folk omkring dig: ja, mina nära & kära.
är du ett hälsofreak: hahahah.

EXTRA STUFF..
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
vill du gifta dig: Nä
vill du ha barn: ja.


FAVORIT...
rum i huset: alla.
typ av musik: Dubstep, men är allätare.
månad: Oktober, juni, juli, augusti.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
gråtit: nej
köpt någonting: nej
varit sjuk: Hostig.
sjungit: ja.
sagt "jag älskar dig"?: ja
träffat någon ny: nej.
saknat någon: Ja, massa!
kramat någon: Ja.
kysst någon: nej.


SENASTE..
låt du hörde: pink floyd - wish you were here.
dricka du köpte: Coca cola
sak du stal: en almenacka på marknaden i Vänersborg.
mat du åt: rostad macka med kaviar,
gången du åt en 7-Eleven korv: aldrig?


HAR DU..
mobil?: Ja
telefon på rummet?: mobilen.
egen dator?: Japp!
husdjur?: aa, 3 katter,.
bra kompisar?: dom bästa!
tar du receptbelagda mediciner?: aa
varför då?: för att jag är sjuk?
vem vill du fika med just nu? : Odinne.

Av Em - - 18 februari 2012 16:49

sitter här i min ensamhet.

saknar.

hatar.

deppar.

sörjer.

ensam.


jag hatar att jag saknar dig.

för jag vet att du inte saknar mig.

det hade märkts.

du vill aldrig mer ha med mig att göra.

det gör ont.

jag ångrar så mycket det jag gjorde dig.

men jag kan tyvärr inte dra tillbaks tiden och göra det ogjort.

tyvärr.

jag önskar jag kunde.

men nej.

nog om detta.

vill inte spilla för mycket energi på detta nu.


sitter och lyssnar på härlig musik.

tänker.

drömmer.




jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.

vill skriva massor.

men är helt tom.

samtidigt helt full.


har iaf kollat på en dokumentär om ADHD idag.

den var bra.

igår kollade jag på en om st görans psykiatri.

och sen på kvällen såg vi en om göteborgs kravallerna.

skit bra!

:D


nu ska jag ta och göra nått.

återkommer kanske senare.


fred & kärlek.

em.



 

Av Em - - 16 februari 2012 12:49

idag har vi ångest.

i mängder.

den sveper sig över bröstet.

det gör ont.

känns som jag famlar i mörkret.

känns som inget kommer bli rätt.

någonsin.

jag vet ju egentligen att allt kommer bli bra,

tillslut.

men just nu känns det som jag sitter fast.

fast.

fast.

fast.

jag vill inte sitta fast.

jag vill leva.


känns som jag har gett upp.

äter mina mediciner.

går på min terapi.

men inget blir bättre.

allt bara stannar upp!


har iaf som sagt gjort klart ADHD utredingen.

min bror har bivit intervjuad.

bara att vänta på resultat nu då.

jaja vi får se.


ha det bäst!

fred & kärlek.

em.

Av Em - - 16 februari 2012 12:42

Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring
Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut
Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg
Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen
Jag gav upp för länge sen
Jag gav upp för länge sen
Du är kvar med samma folk, kvar med samma man
Lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder
Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus
Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen
Jag gav upp för länge sen

Av Em - - 12 februari 2012 23:10

sitter hemma hos ett par kompisar med lövis och en nära vän.

vi sitter och snackar och chillar.

hur mys som helst.

innan var vi ute på promenad.

så jävla härligt!

vi gick till en sjö och gick ut på isen.

så långt ut som vi gick skulle jag aldrig våga simma på sommaren!

det var läskigt

spännande

och roligt!!

:D


idag mår jag bra.

har haft en mysig dag med fina vänner.

druckit varm oboy och promenerat.

och snackat en hel del!
:D


orkar ine skriva mer.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 10 februari 2012 12:20

Ja, jag var ju med i en tävling där man kunde vinna smink.

Och jag vann!!

Kan ni tänka er.

jag med världens jävla otur vann!
Tack sophiepropp! :D


Puss!

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards