soligmorgon

Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Rubrik saknas

Av Em - - 18 februari 2012 17:44

HAR DU NÅGONSIN..
snott någons mobiltelefon?: Ja.
varit medvetslös?: Ja
hånglat med nån riktigt ful?: Ja
hånglat med fler än 50 personer?: Ja, men inte på samma gång.
gjort nåt riktigt dumt?: Ja
gjort nåt du verkligen ångrar?: Ja
blivit full på ett släktkalas?: ja.
varit full i skolan?: haha, ja!
blivit portad från en krog?: ja.
varit otrogen?: Aldrig i livet.
varit full på julafton?: Ja.
varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?: Nej.
slagit sönder en tv?: Nej.
önskat att du var det motsatta könet?: Ja
varit gravid?: Ja
fått barn?: Nej.
överdoserat?: ja
åkt ambulans?: Ja
torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?: ja.
fått din mamma att gråta?: japp.
blivit polisanmäld?: nej.
slagit ner någon?: Ja.
slagit någon blodig?: japp.
skämts över dina föräldrar?: Många gånger.
skämts över din bästa kompis?: Nej, då skulle det inte vara min bästa vän.
skämts över dig själv?: Många gånger.
ätit från en papperskorg?: haha, fyfan, nej!
sagt "jag älskar dig" och menat det?: Japp!
bråkat med ditt husdjur?: jajjamän.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?: ja!


SENASTE PERSONEN SOM..
sov i din säng: Bex
såg dig gråta: bex.
fick dig att gråta: vet inte, gråter över händelser, inte av personer.
du delade en drink med: bexxx
du gick på bio med: bexx
skällde på dig: mamma
skickade ett e-mail till dig: aftonbladet,.
kysste dig: bex.


STUFF..
tar du droger: ja, alla mediciner.
vem är din bästa vän: Ingen nämnd, ingen glömd.
vad är du mest rädd för: Vatten och flygplann och att dö.
vilka kläder sover du i: helst naken.
vart vill du gifta dig: tänker inte gifta mig, så.. ingenstans?
vem hatar du verkligen:finns 2 personer, men nämner inga namn.
varit kär: Ja
kär just nu: Ja
kör du bil: nää!
har du ett jobb: nej.
gillar du att ha folk omkring dig: ja, mina nära & kära.
är du ett hälsofreak: hahahah.

EXTRA STUFF..
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
vill du gifta dig: Nä
vill du ha barn: ja.


FAVORIT...
rum i huset: alla.
typ av musik: Dubstep, men är allätare.
månad: Oktober, juni, juli, augusti.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU..
gråtit: nej
köpt någonting: nej
varit sjuk: Hostig.
sjungit: ja.
sagt "jag älskar dig"?: ja
träffat någon ny: nej.
saknat någon: Ja, massa!
kramat någon: Ja.
kysst någon: nej.


SENASTE..
låt du hörde: pink floyd - wish you were here.
dricka du köpte: Coca cola
sak du stal: en almenacka på marknaden i Vänersborg.
mat du åt: rostad macka med kaviar,
gången du åt en 7-Eleven korv: aldrig?


HAR DU..
mobil?: Ja
telefon på rummet?: mobilen.
egen dator?: Japp!
husdjur?: aa, 3 katter,.
bra kompisar?: dom bästa!
tar du receptbelagda mediciner?: aa
varför då?: för att jag är sjuk?
vem vill du fika med just nu? : Odinne.

 
 
ungdomstankar

ungdomstankar

18 februari 2012 18:17

Jag vet inte riktigt, jag förstod inte helt hur medicinen verkade och vad den skulle göra, förstod du det? :)

nej har aldrig testat. Brukar alltid gå med mina propavan, men nu helt plötsligt vaknar jag helt plötsligt när jag sover och bara ligger o stirrar, det är irriterande om något!!

Trist att du har ångest, vet du varför?
Kram

http://ungdomstankar.bloggplatsen.se

 
ungdomstankar

ungdomstankar

18 februari 2012 18:28

Jag "lånar" den listan utav dig ;)

http://ungdomstankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - - 26 september 2012 06:22

Livet är bääääst!!!   jag älskar allt som händer, alla jag har i mitt liv! Sörjer de som gått bort, men numera med distans.     Fille - jag älskar dig! <3 ...

Av Em - - 3 augusti 2012 12:54

oj, så längesedan jag skrev. men det gör inget.     det har hänt en hel del i mitt liv. har gjort slut med killen jag var tillsammans med i nästan 7år. träffat en ny kille. flyttat till södertälje. blivit av med masssa "vänner". Jag...

Av Em - - 30 juni 2012 13:47

det har hänt väldigt mycket de senaste månaderna. började med att ligga i sängen i 2 månader efter att fredde och micke hade gått bort. nu tar jag mig ut iaf. orkar lite mer. höjde venlafaxinen till 225mg, så nu börjar det se lite ljusare ut....

Av Em - - 9 juni 2012 21:25

sitter hemma och dricker ett glas vin. försöker få över efe och hans tjej. går sådär. får inget svar för tillfället. men snart kanske. skulle vara soft om någon kom förbi, jag är sugen på att göra något. igår var jag så trött, när alla an...

Av Em - - 24 april 2012 01:38

jag må vara jävligt förbannad nu, men jag tänker då fan inte sjunka till eran nivå!   En vuxen människa som inte vet ett piss om mig och en snorunge som blir misshandlad av sin pojkvän.. nja.. inte så viktigt va?   hoppas ni växer upp snart o...

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards