soligmorgon

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Em - - 12 december 2011 15:34

japp, nu har jag fått i mig mat och mediciner och hoppat ner i baddräkten.

ska snart iväg och simma med bexu & antti.

:)

är inte sugen alls, men vet att det kommer vara värt det när jag är klar.

får se om jag orkar en hel kilometer idag.

man måste ju inte.

men det skulle vara skönt!

röra på fläsket lite granna.

:)


behöver plugga och göra prov idag också.

om jag inte gör provet imorgon.

aja. innan fredag ska det vara gjort iaf.

minst 2 prov ska jag vara klar med innan fredag.

lär inte få nått csn nästa år.

fuck.

som jag har klantat till det.

igen!

alltid jag.


fuck detta.

jag ska försöka vara positiv, inte negativ.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 12 december 2011 11:48

idag är jag jättetrött.

sovit sådär.

sovit själv.

:(

det var läskigt, så lampan fick vara tänd hela natten.

gillar inte att vara ensam.

hatar rättaresagt att vara ensam.


idag har jag iaf tänkt att jag ska göra prov.

men inte just nu, det får bli lite senare när jag har vaknat till liv.

:)

det ordnar sig allt.


annars så mår jag inte riktigt 100 idag.

känner mig nere och låg som bara den.

vill inte känna såhär mera nu!

När tar det slut?
ska man behöva medicineras livet ut?

ångest livet ut?

ah, jag vet inte..

just nu ser det inte så ljust ut.

bara att kämpa på!


skriver mer sen!


fred & kärlek.

em.


 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards