soligmorgon

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Em - - 5 december 2011 21:39

denna har min underbara vän Sabina gjort till mig.

min nästa tatuering.


fred & kärlek.


 

Av Em - - 5 december 2011 18:51

berättade ju aldrig ens om tavlan! ;p

skrev bara rubrik tavla och sen sket jag i att berätta.

jag har hämtat hem min tavla nu!

den ska säljas.

om någon nu vill köpa.


500kr och den är din.

skickar inte.


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 5 december 2011 14:58

ja, hyrur är det att vara kille med borderline?

vilka fördommar stöter dom på?

dår de samma behandling?


jag är lite nyfiken.

är du kille med borderline?
Skriv till mig isf och beskriv din situation.

anonymt om du vill.

:)


jag har själv en killkompis som har borderline och jag tänkte snacka lite med honom och sådär, för jag vet inte om han får chansen att gå i DBT eller inte och det tycker jag är ganska övervägande om man ska bli friskskriven någon gång! :)

DBT är något som verkligen har förändrat mitt liv.

till det bättre.

jag är inte lika arg längre.

jag bråkar inte lik mycket med kärleken.

massor har blivit bättre.

:)


skriver sen.


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 5 december 2011 14:25

har varit hemma hos pia och fikat precis.

var jättemysigt att träffa henne igen.

hon blev nog glad över att se oss också! :)

speciellt bexu tror jag.

:D

vi snackade lite skit, visade vad jag har beställt och sådär.


idag skajag försöka plugga lit granna.

är ju sjukskriven, men skiter i det och pluggar lite ändå.

fick jättebra förklaring av min lärare så ska försöka komplettera skiten och skicka in den idag.

så kanske jag får betyget imorgon och kan göra provet i veckan.


:)


annars mår jag inte så jättebra.

vill gråta, men orkar inte.

vill slå, men orkar inte,.

vill skrika, men orkar inte.

vill göra allt jag inte får, men jag orkar inte.

idag är jag riktigt seg.

orkar inte ens vara mig själv.


får se hur mycket jag bloggar idag.

är ju som sagt inte så peppad.

men det kommer la.


fred & kärlek.

em.


 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards