soligmorgon

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Em - - 11 december 2011 23:45

Ja, jag tänkte skriva ett inlägg om mina mediciner.

vi pratade om det igår nämligen.


jag äter följande mediciner:

Abilify 20mg - stämningsstabiliserande

Fluoxetin 20mg - Antidepressiv

Haldol 0,5mg morgon och 0,5mg kväll - ångestdämpande

Lergigan forte 50mg - ångestdämpande

Imovane 15mg - Insomningstablett

Propavan 25mg - Sömntablett


När jag sist var hos min läkare så bestämde vi att jag skulle sluta äta Fluoxetin och tillslut sluta med haldolen också.

Istället ska jag äta en medicin som heter Venlafaxin.

kommer nog bli bra.

det är en SNRI istället för en SSRI, så det kommer nog bli bra tillslut!

:)


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 11 december 2011 22:19

ja, igår kväll var jag hemma hos en tjej i gruppen.

riktigt trevligt!

hamnade ute i gustavsberg hos en annan i gruppen.

myspys!


idag har jag bara slappat.

imorgon är det dags att göra prov.

nervös som få är jag.

men det ska nog gå bra.

hoppas jag!!


annars så mår jag helt okej.

lite söndagsångest, men men..

den får vara där.

påminna mig om att jag lever.

det gör inget.

den får vara ifred.

ingen lergigan.

bara i värsta fall!

glad att jag inte får någon benso utskrivet.

inte bra att  bedöva känslorna för mycket!


nu har jag inget mer att säga för den här gången.

hörs sen!


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards