soligmorgon

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Em - - 14 december 2011 16:26

Blir ingen träning idag!

jag känner att jag inte har tid och måste lägga tiden jag har på plugget!

sista rycket nu fan.

imorgon ska jag göra 2 prov hade jag tänkt mig.

så har jag iaf fått 2 kurser klart.

hoppas på godkänt bara.


fan jag är så besviken på mig själv.

helt jävla otroligt besviken.

inget kan jag göra rätt.

allt blir bara fel.

fan.

fan.

fan.


ja, det är en sån dag idag!

en helvetes dag.

en dag då allt suger.

det enda jag vill göra är att ligga i sängen och gråta.

det har jag tyvärr inte tid med dock.

så får bli en annan dag!


allt verkar bli en annan dag.

plugget går inte alls som jag vill.

men nu ska jag sätta igång att läsa.

sen blir det nog att göra en pärlplatta.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 14 december 2011 13:28

idag är en fullkomligt ohanterbar dag..

ångesten är på topp.

det bara värker i hela kroppen på mig.

och idag ska jag plugga, städa och träna.

hur fan ska det gå?

får bita ihop och kämpa på.

bara att göra skiten.


på fredag är skolan slut för denna terminen och jag är helt lost.

har så mycket kvar att göra så det är inte sannt.

men som sagt, bara att bita i de sura äpplet.


annars då?

ja, annars händer inte mycket.

mår som en skopa skit.


orkar inte skriva mer nu!


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards