soligmorgon

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Em - - 7 december 2011 19:31

har ganka nyss kommit hem.

har varit och simmat!

:)

simmade 1 km iaf.

alltid något.

får se till att åka oh simma minst 2 ggr i veckan nu.

kommer göra mig gott.


idag kom även d-vitaminen jag beställt.

nu får vi se om det gör någon skillnad.

:)

hoppas hoppas.

A säger att det ska vara bra med extra d-vitamin, så jag litar på henne.


mår lite bättre nu.

efter att fått simma lite så.

det gör en alltid gott.

nu väntar jag på att köttfärsen ska tina bara, sen blir det middag!

mmmh.


fred & kärlek.

em.


Av Em - - 7 december 2011 16:16

snart åker vi ivög till simhallen.

antti kommer nog snart och hämtar upp oss.

får se hur långt det blir idag, är inte alls sugen.

men har lovat

så man får hålla det man lovar!

faktiskt.


annars är humöret som det brukar.

neråt.

neråt.

mer neråt.

orkar snart inte mer neråt,

vill ha lite uppåt.

men det kommer väl?

ja kanske.


nu mår jag illa efter kaffet.

ska köpa en clementin sen.

gott.


hejdå.

Av Em - - 7 december 2011 14:38

det är kaos i min hjärna.

skolan är snart slut och jag är inte ens nära klar.

måste skärpa mig nu!

dags.

sista veckan nu, kommer jag hinna klart allt?

nej, det kommer jag inte.

kommer jag bli återbetaningsskylldig?

ja, säkert.

fan.

fan

fan

fan

fan

fan

fan

fan

fan

fan

fan

fan


jag hatar allt just nu, så... fuck off!


Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards