soligmorgon

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Em - - 11 oktober 2011 22:29

sitter här, några vin efter och en näve med annat. fucked up!

snart vänrERar middagen! köttfärssås med spagetti!

mumsfilibabba!


är inte i mitt sinnes fulla bruk nu.

det blir blaj.

hej!

Av Em - - 11 oktober 2011 21:25

fullständitg kaos i huvudet.

fas 2 är hårtade än vad jag trott.

har ramlat ner i ormhålet igen.

känner mig som världens minsta och mest värdelösa människan som kan existera.

sjuk!

hur kan man sjukna så här lågt? det borde var olagligt.

usch.


vill gråta men tårarna tillåter det inte.

vill skrika, men har inte rösten till det.

'vill inte skrämma katterna.

jag behöver nog ut och rensa luften.

ut och gå.

gå, gå gå och aldrig mer stanna.

gå tills jag dör.

skulle vara lättare än all den här skiten!


ingen behöver bli orolig, jag har inte tänkt göra något dumt, bara sluta finnas en stund. det skulle vara skönt. få paus från allt.

men jag vet inte.


vart ska man ta vägen? det är den största frågan.

någon som har svar?

Av Em - - 11 oktober 2011 20:35

tänkte lägga ut en video om borderline som jag har fastnat för!


Av Em - - 11 oktober 2011 16:47

min mage krampar.

det gör ont.

det värker och jag mår illa.


idag saknar jag som bara fan!

saknar alla mina änglar som försvunnit ur mitt liv.

saknar micke, dharma, pelle... ja, speciellt dom idag!

det värker i bröstet.

tårarna är nära.

det gör så ont.

varför gör det så ont att sakna?

varför kan dom inte börja leva igen?

varför får jag aldrig träffa dom igen?
varför får jag aldrig mer krama om dom?
varför får jag aldrig skratta med dom igen?
massa frågor och så lite svar.

så jävla svårt.

allt är svårt.


kan inte plugga.

kan inte tänka.

kan inte läsa.

förstår inget.

allt är blankt.

det är som ett stort svart moln över huvudet på mig idag.

fuck fuck fuckeli fuck fuck.


Av Em - - 11 oktober 2011 15:55

sitter här hemma i min ensamhet och lyssnar på min fina väns musik.

hennes röst får mig att rysa som bara den!

älskar det!


annars, välkommen till min nya blogg!

vet inte varför jag gör en ny, men det är väl för skoj skull antar jag!

får se hur mkt jag delar med mig här.

kanske inte ska dela med mig så mycket här och göra de på den andra bloggen kanske.. ja, vi får se helt enkelt! :)


Min nya blogg ska som alla mina andra bloggar handla om borderline och hur det är att leva med det och hur det kan ställa till livet på olika sätt.

:)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards