soligmorgon

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Em - - 5 januari 2012 14:32

sitter här med ångesten upp i halsen.

skulle gjort 2 prov idag, men dom har tagit bort mina kurser, så jag hann inte.

fan.

fan.

fan.

jag får söka dom igen och göra om.

no biggie!


idag har jag varit på terapi.

det var inte så givande denna gången.

mest för att jag inte hade så mycket att säga.

jag blir som en tyst mus när jag kommer dit.

vet inte varför.

det bara blir tomt i min skalle.


annars mår jag rätt okej idag.

ångest och skit.

men försöker att inte tänka på det för mycket.

mycket tankar på pelle och dharma idag.

saknar dom såå!

vill bara ha tillbaks dom nu!

krama om dom och säga hur mycket dom betyder för mig!


idag ska jag försöka städa upp här hemma lite.

blir kaos i hjärnan när det är kaos här hemma.

det tycker jag iaf.

får se hur det går bara.



alltid denna ständiga ångesten.

den har dock blivit bättre med den nya medicinen.

det måste jag faktiskt säga.

men jag tror jag behöver höja den till 150mg som min läkare föreslog.

vi får se den 13de.


Hur mår ni?


fred & kärlek.

em.


 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards