soligmorgon

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Em - - 9 januari 2012 17:13

vad jag saknar dig pelle.

det går inte en dag som jag inte tänker på dig.

mitt hjärta blöder.

jag kan inte gråta.

men det gör så jävla ont.

jag vill bara ha dig tillbaks!

varför måste man dö?
lämna dom levande i stor sorg och ensamhet.

det är inte rätt.


sitter och lyssnar på comfortably numb med pink floyd.

underbar låt.

tänker så mycket på dig då pelle.

snart ska jag gå till din grav.

någon dag saka jag orka mig dit!

måste snacka med dig.

det är så mycket jag inte fick sagt!

så otroligt mycket.


jag saknar dig.

saknar.

saknar.

saknar.

saknar.

saknar.

saknar.

kom tillbaks!


<3

Av Em - - 9 januari 2012 14:47

med toffsen på sne och kaffet bredvid mig sitter jag här ännu en gång.

ännu en gång framför bloggen.

framför datorn.

bredvid min älskling.

ändå känns livet halvvärt idag.


mår inte så jättebra just idag.

ångest och jobbigheter.

måndagar är värst!

alltid.

ny vecka, nya tag... säger dom!

fuck.

ska försöka göra proven i veckan iaf.

så det blir klart någon gång.

sen ska jag söka 2 nya kurser,

sen får jag nog mitt csn bidrag igen!

hoppas.


nä, jag orkar inte tänka på det mer.



fred & kärlek.

em.q

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards