soligmorgon

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Em - - 18 januari 2012 13:33

mina tankar bara snurrar idag.

inte en enda tanke är bra.

bara karusell av allt.

vet inte vart alla tankar ska ta vägen.

det bara snurrar runt.

runt

runt

runt!


fan alltså.

jag känner mig glad, men ändå leddsen.

vet inte vad som händer.

:(

slå mig.

kasta ut mig genom ett fönster.

gör vad fan du vill, bara jag kommer härifrån!

jag orkar faktiskt inte så mycket mer nu!

jag vill vara fri.

inte fastkedjad i ångest och mörka tankar.

fan.

slit loss mig!



 

Av Em - - 18 januari 2012 10:53

god morgon!

nu är klockan snart 11 och jag vaknade 9 idag.

inte vanligt för att vara jag, men skönt att vakna i god tid för en gångsskull!


ldag mår jag sådär.

blev en del vin med sabina och bexu igår,

men så farligt bakis är jag inte!

skönt det iaf.

men måendet är inte på topp.

ångesten härjar igen.

klöser sig igenom mitt bröst.


idag ska jag inte göra många knop har jag bestämt mig för.

kanske städa upp här hemma.

om jag orkar.


fan.

jag vill ha en toppen dag idag.

men det verkar bli en ångestfylld dag istället.

jaja.

inte mycket att göra.


nu ska jag sitta och vänta på min kära pojkvän.

han var inte hemma när jag vaknade.

undrade vart han var, men han var i säkert förvar!

:)


fred & kärlek.

em.


 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards