soligmorgon

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Em - - 10 mars 2012 16:52

jag har inte skrivit på ett tag.

det har varit en del uppåt så har inte haft någon större lust att skriva faktiskt.

har helt enkelt glömt bort det.

se det som en positiv grej att jag inte skriver.

det menar på att jag mår bra.

:)


för några dagar sedan föll allt.

livet bara rasade i sån fart.

allt bara föll.

jag vet helt ärligt inte vad som hände.

men jag hade ingen lust att leva längre.

allt var mörkt.

svart.

hopplöst.

trodde alla ville se mig död.

hemskt det där.

hur hjärnan kan fungera och vad den säger till dig.

jag var iaf dum.

så nu är det slut med alkoholen.

okej att ta en öl någon gång, men ingen mer fylla på ett tag.

det förstör bara mitt psyke.

klarar inte den drogen.


nu är iaf allt mer stabilt.

jag har inte så mycket ångest längre.

jag tror inte längre på att folk vill se mig död.

jag vill heller inte dö.

så ja, man kan säga att det är stabilt.

inte bra, men okej liksom.


har även kommit fram till en hel del saker i veckan.

en jävligt skön grej.

och det är att jag faktiskt aldrig kommer kunna förlåta "henne".

aldrig.

inte efter alla glåpord, alla lögner och allt skitsnack.

speciellt inte efter alla lögner.

skitsnack och glåpord kan jag ta, men fan inte att folk sprider falska rykten om mig och sen inte kan stå för vad man själv gjort.

då går du fet bort i min värld.

som jag har saknat och kännt mig dum.

nu är det slut med det.

så jävla skönt!

:)

visst, jag kan ta emot ett förlåt, men jag kan nog inte ta det in i hjärtat.

ett förlåt kommer nog heller aldrig komma ur denna personens mun.

så inget att oroa sig för.

:)


hur mår ni?


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards