soligmorgon

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Em - - 17 mars 2012 13:30

fan.

det känns sjukt hur mycket jag svänger i mitt humör nu när jag inte har kunnat ta min abilify.

upp och ned upp och ned.

helt galet.

ena veckan vill jag dö.

andra älskar jag livet.

sen vill jag dö.

sen älskar jag livet.

ni behöver inte vara oroliga för mig, det är bara en effekt av att inte ta min medicin.

har inte råd att hämta ut den.

har inte råd att hämta ut min antidepressiva och mina sömnmediciner heller.

jävla pengar.

men det löser sig.

allt löser sig tillslut.


har en förpackning abilify här hemma någonstans.

jag fick den av saila.

otroligt snällt!!

Men jag hittar den inte.

den är spårlöst borta.

hemskt!

mina lergigan forte är också borta.

helt sjukt.

och min antidepressiva är slut.

galet galet.


idag ska vi kanske hem till Zum för att fira St Patricks day.

blir dock ingen alkohol för oss då vi saknar pengar till det.

men det gör mig inget.

jag hade roligt i 6 månader utan alkohol.

:)

men visst, ska inte sticka under stolen med att det skulle vara nice med en, två öl iaf.

men jag klarar mig alltid.

:)


hur mår ni kära läsare?
märker att det är fler som läser när jag mår dåligt än när jag mår bra.

hur kommer det sig?
är det roligare att läsa om folks olycka än glädje?
:)


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards