soligmorgon

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Em - - 18 mars 2012 18:01

jag måste säga att det är faktiskt trevligt att må som jag gör just nu.

det är både lite läskigt samtidigt som det är helt underbart!
kan faktiskt aldrig minnas när jag har mått såhär fint tidigare.

:)

jag har lite hopp på framtiden.

allt är inte bara svart längre.

jag har långt kvar på min resa, men jag har ändå kommit en ganska bra bit på vägen.

det känns positivt.


på tisdag ska jag som sagt träffa min psykolog och få reda på resultatet av ADHD utredningen.

då får vi se vad den visar.

jag måste erkänna att jag är lite nervös.

jag vet faktiskt inte varför.

det är bara att gå dit och acceptera känslan som kommer då.

jag klarar det.

hon är ju så gullig min psykolog.


jag har i några veckor inte kunnat äta min medicin Abilify.

jag hittar den helt enkelt inte hemma.

den är spårlöst försvunnen.

jag ska leta mer.

men iaf.

effekten av att jag inte har ätit denna medicin har gjort att jag under några veckor nu inte kunnat hålla humöret på en jämn nivå.

jag blir lättare arg.

skäller på bex och beter mig som jag gjorde förut.

självklart är det inte i samma utsträckning som det var tidigare,vilket känns jävligt bra.

jag använder mig av olika tekniker till att klara vardagen bättre nu och det märks i mitt tankesätt att det har skett en stor förändring, även om jag de senaste varit mer ostabil än nu.


Nu ska jag äta nått gott och njuta av sällskapet jag har här, en underbar pojkvän, en fin vän och katterna.

kärlek på hög nivå!


fred & kärlek.

em.


 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards