soligmorgon

Alla inlägg den 16 mars 2012

:)

Av Em - - 16 mars 2012 12:38

fåglarna kvittrar utanför fönstret.

det är mulet, men varmt.

jag är glad.

igår var jag på terapi.

var så otroligt skönt att få prata ut lite.

få ur sig alla funderingar och få höra av henne att det inte är JAG som är det stora problemet, utan faktiskt människor i min "omgivning".

kan ju inte säga att dessa människor är i min omgivning, eftersom jag gör ALLT jag bara kan för att undvika dem.

jaja.

jag har iaf kommit över det där nu.


igår på terapin, både individuella och gruppen, så märkte jag hur jäävla mycket jag faktiskt har lärt mig genom DBT.

jag använder mig av de olika redskapen jag har fått och det känns sjukt bra.

utan DBT:n hade mitt liv varit totalt upp och ned fortfarande.

så jag är sjukt jävla tacksam att jag har fått gå dom här 2 åren i DBT.

:)

det är lätt något av det bästa som har hänt mig i mitt liv.

utan DBT, ingen jag.


idag blir det bara chilla.

imorgon kanske hem till Zum eller leka med mikimela.

jag har ju råkat dubbelboka mig.

fan.

får se imorgon vad jag orkar överhuvudtaget.

svårt att säga såhär i förhand.


hur har ni haft det då?


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards