soligmorgon

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Em - - 23 mars 2012 13:14

idag är jag tröttmössa.

är utmattad både fysiskt och psykiskt.

det har varit ett par påfrestande dagar.


psykologen kunde inte sätta adhd diagnos på mig för min och min storebrors barndomsamnes skiljde sig för mycket.

jag kommer dock få all hjälp som personer med adhd får.

känns skönt.

även om jag inte fick diagnosen så kommer jag ändå få hjälp.

jag ser ljust på framtiden.


igår var en helvetes dag.

mådde så jävla dåligt.

måste verkligen fixa fram pengar till abilify.

jag blir helt koko.

det går upp och ned vare dag och jag orkar fan inte.

jag vill vara stabil och må bra.

:)

jag har dock inte lika mycket och stark ångest som jag hade förut.

det är enstaka dagar nu istället för ångestattacker varje dag.

så jävla skönt.

äntligen!

visst, livet är långt ifrån perfekt men jag kan hantera det liksom.


hur mår ni?


fred & kärlek.

em.


 

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards