soligmorgon

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Em - - 10 november 2011 13:02

Det finns inte ord för hur mycket jag hatar dig!
Hur mycket skit du har satt till mitt liv.

så jälva mycket skit man har fått ta av dig, det är inte sant!

jag hatar dig!

du är tamigfan det mest motbjudande jag vet!


Du är någon av de mest ogillade personerna i min umgängeskrets, och sure, jag förstår dom till max! Förstår dom mer än vad jag förstår livet självt! Oh yeasha.

Glad av tanken blir jag, att det inte bara är jag som ogillar dig så mycket, utan att det faktiskt är fler som ser igenom din falska fasad!
Jag vet att du går och snackar skit om mig till dina såkallade "vänner", men du vet, allt kommer fram tillslut, du är inte så hemlig som du tror! haha.

du kan tro att jag inte vet nått om vad du snackar för skit, men i själva verket vet jag precis ALLT!

Folk kanske inte är dig så trogna ändå?

Har du någonsin tänkt på det?
Att det i själva verket är du som är ensam, hatad och ses som en stor fet ful lögnare?

Ja, du kommer ju läsa detta för jag vet att du läser, så vi får väl se.
Du kan ju kommentera om du har nått att säga, annars tycker jag du ska hålla din käft stängd i fortsättningen!!!
Det kommer bli STORA problem för dig annars och det är inget hot, det är ett löfte från mig till dig! Och jag håller alltid vad jag lovar!
Speciellt i det här fallet!!

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards