soligmorgon

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Em - - 23 november 2011 16:20

sitter här fortfarande.

har fortfarande inte fått nått vettigt gjort.

inte ätit.

inte diskat.

inte tvättat.

inte pluggat.

inte umgåtts med nån.

jag är så jäävla sämst!


idag får jag lov att vara sämst.

imorgon ska jag vara bäst!

imorgon är det ju terapi.

det är jag rätt bra på.

iaf gruppen.

individuellt vettefan.


läser min journal nu igen.

lite ledsen blir jag.

men samtidigt lättad.

det står inte så mycket som jag inte redan hade räknat med.


annars så.

ja.

mycket ångest idag.

har tagit 100mg lergigan forte.

får se om det hjälper nått.

inget har hänt ännu iaf.

kanske får börja ta dom dagligen igen?
det funkade ju faktiskt lite.

att äta 2st 4 ggr om dagen.

eller var det 1st 4 ggr dagen?

ah, jag minns inte.

vilket som så får jag nog börja äta dom så igen, då de visade mer resultat.

Inga mer oxascand dock.

det är de slut med nu!

no more benso!

även fast suget finnns..

det ska jag inte sticka under stolen med.

men fuck detta nu.


jag orkar inte skriva mer.

eller orkar gör jag, men känns som jag kommer tjata hål i huvudet på er.


fred & kärlek.

em.


 

Av Em - - 23 november 2011 13:46

idag är jag fett less på mig själv.

får aldrig gjort det jag ska få gjort.

får bara gjort skit.

som att sitta här.

jag orkar inte mer!

jag vill inte mer.

jag ger snart upp!

hjälp mig.

jag famlar i mörkret.

allt är mörkt,

grått,

äckligt,

svart.

fult.

blä!


idag vill jag helt enkelt inte.

ska sätta mig ner och skriva ett brev.

till en bloggare.

hoppas hon svarar.

hon är liten.

men jag facineras av hennes liv.

hur det går för henne.

vill försöka hjälpa.

hon mår som jag.

skit.

men det ska vi ändra på.

eller jag ska försöka ändra mitt liv.

så jag mår bra.

hennes liv kan jag inte ändra på.



Så jävla trött på detta med borderline.

jag kan  inte handskas med det.

imorgon är det terapi igen.

individuell och grupp.

hur ska detta gå?
jag vill inte vara inne i fas 2.

jag vill tillbaks till fas 1!!

jag orkar inte fas 2.

för jobbigt.

för mycket känslor.

för mycket av allt.

orkar bara inte!


hejdå!

Av Em - - 23 november 2011 12:14

egentligen är det inte god morgon.

jag gick upp tjugo i sju för att ta tunnelbanan hem.

var hos ralle.

bex skulle jobba.

så jag passade på att åka hem då jag med.

lika bra!

:)


katten sitter bredvid mig.

leker med en tändsticka.

men den föll ner på golvet.

så han gick nu.

mer mat säker.

jag själv har inte ätit än.

får se om jag gör det innan lövis kommer hem.

kanske, kanske inte.


kaffe.

det har jag satt på iaf.

gott gott gott.


en sak som gör mig ledsen idag är vädret.

klockan är inte ens 13.00 och det börjar redan bli mörkt.

hur fan ska jag klara denna vintern?

aja, det löser sig.


Nu ska jag hämta mitt kaffe, sen får vi se om jag skriver igen idag.


fred & kärlek.

em.

Av Em - - 23 november 2011 00:27

tjatjotji! sitter hemma hos ralle.

kissenödig som få.

ska snart försöka sova.upp tidigt imorgon och ta bussen hem.

sen blir det plugga när jag kommer hem!

härligt.


har inte så mycket att berätta.

ångesten är här som vanligt.

ska försöka sova bort den nu.

och kissa.

det ska jag göra.


fred & kärlek.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards