soligmorgon

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Em - - 26 november 2011 13:17

som en blixt slog det ner.

jag trodde jag mådde bättre idag.

sen kom tårarna.

panikångesten.

allt förändrades.

att livet ska vara så jävla svårt.


pratade nyss med mobil teamet iaf.

dom skrev ut stesolid till mig.

dom hjälper ju iaf lite.

hoppas jag får mer än 3st iaf.

annars kommer jag inte klara mig.

men jag överlever alltid.


fuck you.

Av Em - - 26 november 2011 11:35

ja, det vet jag väl inte om jag kan hålla med om.

mår som igår.

ångest.

illamående.

känns som någon klöser inne i mig.

lite lättare känns det dock.

men jag fick i mig 6 sömntabletter bara för att kunna sova.

så.

kanske därför det känns bättre fortfarande.

vad fan vet jag?
helvetet kan ju braka loss vilken sekund som helst,

hur ska jag göra då?
mobila psykiatrin ville jag skulle ringa idag, så deras läkare kan göra en bedöming på mig.

men jag vill inte träffa mer läkare.

dom ändrar ändå inget.

dom hjälper inte.

känner mig hjälplös i den här situationen.


kanske ringer sen.

eller bex kommer tvinga mig att ringa, eftersom det inte känns bättre.

längesedan jag tänkte på självmord.

jag tänkte massor på det igår.

hur jag skulle göra.

när jag skulle göra det.

men jag kan inte göra så mot bex.

det kan jag bara inte.

det går inte.

kan inte lämna honom.

hur mycket jag än vill, så blir det inget.

så ni behöver inte oroa er!


tänker tillbaks på gamla minnen.

saker som hänt.

hur kränkande det har varit.

hur mycket skit man fått ta.

det får mig att må illa verkligen.



men jag orkar inte skriva mer nu.

fuck off.

Av Em - - 26 november 2011 04:49

ibland känns det som jag verkligen bara vill ge upp!

men.

det går ju inte.

det går inte att bara ge upp,

man måste kämpa!

kämpa in i de sista.

men hur långt orkar man gå?

hur länge är in i de sista?

är det till sista blodsdroppe?

jag vet inte.

jag är förvirrad.



klockan är mycket och jag är inte trött.

kommer nog inte sova många timmar inatt,

istället kommer jag väl sitta här och skriva.

skriva min skit.


Finns det någon där ute som faktiskt tycker om att läsa min blogg? Tänker eftersom den alltid är så dyster. kommentera gärna.


imorgon bitti ska jag ringa mobila teamet.

få träffa en läkare och kansle bli inlagd.

igen.

men det gör inget.

alla får vi trampa snett ibland.

ibland behöver man hjälp upp i från glassplittret!


Någon som har någon bra blogg att tipsa om?


fred & kärlek.

Av Em - - 26 november 2011 04:15

har pratat med mobila psykiatrin.

dom tyckte jag skulle försöka hålla mig till imorgon.

jag gick med på det.

det var antingen de eller bli in körd till länsakuten (akutpsyk) och det vill jag verkligen inte. jag behöver lugn och ro, medicinjustering och bara få rutiner igen.

har slutat äta.

skadar mig själv igen.

dunkar huvudet i väggenö.

det är dags att gära något innan det är försent.

får känna efter imorgon hur det känns.

blir det inte bättre får jag ringa och be dom hämta mig.


:)


svårare än då är det inte.

Av Em - - 26 november 2011 02:39

gör ett testinlägg för att se om det funkar att lösennordsskydda inlägg.


det funkade alltså inte.

så ni som inte vill läsa om mina problem häönvisar jag till ANDRA BLOGGEN!



puss hej.

Av Em - - 26 november 2011 02:18

här får ni en annan blogg som jag skriver,där kommer jag skriva om saker jag gjort på dagarna, hur det går i plugget och skit.

så passar inte den här bloggen så läs p娨


http://natrualmystic.blogg.se



den är för er som inte orkar läsa min deprimerande blogg, fr er som inte förstår ett skit. Alla ska väl ha chansen att få uppleva en falsk fasad liksom? Ja precis.


nu skriver jag inte merför just nu.

sen.

kärlek och frid!

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards