soligmorgon

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Em - - 28 november 2011 19:56

Här sitter jag på avdelning 31. Kvällsfika. Bex är och köper pizza.jag har inte ätit idag.vill egentligen inte vara här men jag måste.måsteför att orka leva.puss hej.

Av Em - - 28 november 2011 16:41

Ni vet ingenting!

Ni vet inte varför jag mår dåligt.

ni vet inte vilka i min omgivning som hjälper mig.

ni vet noll.

Av Em - - 28 november 2011 16:04

snart kommer mobila psykatrin.

dom ska köra mig till tyresö för bedömning.

dom bedömmer väl att jag ska vara hemma med mina stesolid.

men dom hjälper ju inte.

jävla skit mediciner.

hoppas jag slipper ankaret bara.

dit vill jag verkligen inte.

verkligen verkligen verkligen inte.

men man tager vad man får.


har inte gjort nått mer dumt nu iaf.

inte mer än när bex var borta.



hoppas dom kommer snart.

jag vill få det här överstökat.

nu!

helst.

hoppas på nacka.


håll tummarna för mig!

Av Em - - 28 november 2011 14:59

sitter och väntar på att mobila psykiatrin ska ringa upp.

dom verkar ha mycket att göra.

men dom ringer väl.

får väl mer stesolid.

dom verkar ju inte ha så mycket platser på nacka.

dit jag vill.

haninge är så kallt.

kalt.

tomt.

ensamt.

långt bort från alla.

sist jag var där pratade knappt personalen med mig.

dom intagna var cp och allt var bara skit.



men vi får se om det går så långt som till inläggning,

skulle nog behöva det.

som det är just nu iaf.

men man får väl se.

dom som bestämmer.

jag kommer nog på ett bra sätt att få slut på lidandet.

oroa er inte.

Av Em - - 28 november 2011 13:42

vill börja med att tacka för alla varma kommentarer jag får från er.

fortsätt gärna, det värmer mig!

ni som inte vill läsa om mitt mående, så sluta läs NU!



annars är dagens mående desamma som de andra dagarna.

vill bara skada mig.

vill bara dö.

vill bara slippa lidandet.

stesoliden hjälper väl sisådär.

5mg är nog för lite.

men jag får klara mig.

ska väl ringa mobila psykiatrin idag igen och snacka med dom hur jag mår och om hur jag ska klara av veckan till terapin.

men det är ju terapin som river upp massa gamla sår just nu,

hur orkar man då?

:s


jaja.

svammel svammel svammel.


vet bara inte hur jag ska ta mig ur denna svackan.

den är hemsk.

hur gör ni när ni mår som en påse skit?

drar ni nått över er och rider ur stormen eller blir ni destruktiva och arga?

jag känner för att kasta nått genom fönstret.

helst mig själv.

Vill ha EN bra dag.

är det så mycket att begära?

tydligen är det ju det.


det ekar i mitt huvud hur mycket jag gör bort mig när jag skriver den här bloggen.

hur folk dömmer mig och mitt mående.

hur min familj tycker att jag ska sluta.

det ekar också i huvudet hur ond jag är.

hur ful jag är.

hur äcklig.

dum.

misslyckad jag är.

synd att det inte finns nått mirakelpiller som gör allt bra igen.

det skulle jag ta på en gång.

ett piller som raderar gamla minnen.

det skulle vara soft.



Hur mår ni läsare?
vet att jag har en del läsare som själva inte mår så bra.

så.. Hur mår ni idag?


fred & kärlek.

em.

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards