soligmorgon

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

ensam?

Av Em - - 15 november 2011 12:41

Sitter här framför datorn igen.

Vaknade för ungefär en timme sedan.

Sover allt för länge nu.

tror det är en depression som ligger och väntar!
fan.

inte igen.

men jag känner igen symptomen.

fan!

jag orkar inte igen!
varför ska just jag behöva vara sjuk?

jag vill vara frisk.

frisk.

lycklig.

glad.

intresserad av livet och allt som har med det att göra.

men icke.

istället är jag...

ja vad är jag?

ledsen.

deprimerad.

ångestfylld.

allt som man inte vill vara.

allt som många andra slipper.


och vet ni, jag sa upp vänskapen med en person.

nu försöker den bli vän med mig igen på facebook.

folk alltså!

hahahha.

personen kan ju ta sig i röven iaf, det är det enda jag har att säga.


annars då?
jag ligger efter i plugget.

lövis har dock lovat att hjälpa mig.

så hoppas jag hinner!

gaah.

panik!
får spärr alltså.

när någonting blir för svårt för mig så släpper jag taget.

jag skiter i allt.

låter det lastas på hög.

sen har jag en miljon saker att göra på svinkort tid.

FAN!

Jag hatar mig själv ibland.





vilka är det förresten som läser min blogg?
Får inga kommentarer, men ser allt att det är folk som läser...

lägg en kommentar så jag vet vettja! :)



fred & kärlek.

love would never leave us alone.

 
 
Sophia

Sophia

15 november 2011 15:16

Jag läser ibland. :) Kims tjej Fia.

http://Fiaochnea.blogg.se

Em -

15 november 2011 15:48

Vad roligt! :) Jag skriver ju inte så ofta och mest är det ju deppigt, men roligt att du orkar läsa! :) Säg gärna vad du vill läsa om mer så skriver jag om det. :)

 
Sophia

Sophia

16 november 2011 06:22

Du behöver inte ändra någonting med ditt skrivande, tycker det är intressant att läsa om det du sko er om. Sen önskar jag såklart att du slapp må så dåligt ibland. :( men tror det kan vara bra att du får skriva av dig lite, men vad vet jag? Hoppas allt är bra iaf. :)

http://Fiaochnea.blogg.se

 
Ingen bild

pia.bexander@gmail.com

16 november 2011 18:49

jag läser ibland. kram söta

 
Ingen bild

bex

17 november 2011 00:03

jag läser också då och då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - - 26 september 2012 06:22

Livet är bääääst!!!   jag älskar allt som händer, alla jag har i mitt liv! Sörjer de som gått bort, men numera med distans.     Fille - jag älskar dig! <3 ...

Av Em - - 3 augusti 2012 12:54

oj, så längesedan jag skrev. men det gör inget.     det har hänt en hel del i mitt liv. har gjort slut med killen jag var tillsammans med i nästan 7år. träffat en ny kille. flyttat till södertälje. blivit av med masssa "vänner". Jag...

Av Em - - 30 juni 2012 13:47

det har hänt väldigt mycket de senaste månaderna. började med att ligga i sängen i 2 månader efter att fredde och micke hade gått bort. nu tar jag mig ut iaf. orkar lite mer. höjde venlafaxinen till 225mg, så nu börjar det se lite ljusare ut....

Av Em - - 9 juni 2012 21:25

sitter hemma och dricker ett glas vin. försöker få över efe och hans tjej. går sådär. får inget svar för tillfället. men snart kanske. skulle vara soft om någon kom förbi, jag är sugen på att göra något. igår var jag så trött, när alla an...

Av Em - - 24 april 2012 01:38

jag må vara jävligt förbannad nu, men jag tänker då fan inte sjunka till eran nivå!   En vuxen människa som inte vet ett piss om mig och en snorunge som blir misshandlad av sin pojkvän.. nja.. inte så viktigt va?   hoppas ni växer upp snart o...

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards