soligmorgon

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Rubrik saknas

Av Em - - 30 november 2011 08:52

här sitter jag igen.

framfr datorn.

på psyk.

här jag hör hemma enligt vissa.

enligt andra har jag bara demoner jag måste arbeta bort.

jag lyssnar på dom andra.

jag hör inte hemma här.

även fast det blivit som mitt andra hem.

personalen har blivit min andra familj nästan.


först idag har jag pratat med personer.

har hållt mig tyst som en mus.

men igår höll jag på att spricka.

fick sån ilska.

det bubblade i hela kroppen på mig.

längesedan jag var så arg.

det var på en personal.

fuck.

dom ska inte få reta upp mig.

jag är bättre än det.


idag ska jag kanske iväg och simma.

får se om jag orkar.

vet inte om jag vill visa mig i baddräkt just nu.

kanske.

får se.

:)


har tydligen för högt blodsocker också.

har legat på 6,8, 5,5 och imorse 5,1.

man ska tydligen ligga under 4,9.

så inte sååå farligt högt.

men jag skulle börja med jämna måltider och röra på mig så skulle allt lösa sig.

jag litar på henne.

:)


nu har vi precis haft morgonsträck.

det var trevligt, men ja..

man kände sig lite löjlig.

men det gör inget.

det är bra att röra på sig.


idag ska jag försöka tänka i positiva banor.

försöka.

inte gråta så mycket som igår.

men kommer det så kommer det.

bara att bita i de sura äpplet då.


nu ska jag försöka göra nått vettigt.



fred & kärlek.

em.

 
 
Ingen bild

pia.bexander@gmail.com

30 november 2011 09:25

bara du vet vad som stämmer på dig. bry dig inte om vad allt folk babblar om. gör vad du vet är rätt för just dig söt. kram

 
Kraka

Kraka

30 november 2011 09:47

6,8 är lite högt, men 5,5 är helt ok. Vem har hittat på att man ska ligga under 4,9? Det är väl bra om man gör det, men inte alls nödvändigt. Det är fastevärde på morgonen vi pratar om. Äter man något under natten så ligger värdet naturligtvis högre. Men det är helt riktigt att blodsocker stabiliseras när man motionerar.
Tycker psyk ska koncentrera sig på att stärka din person och inte hispa sig om ett blodsocker som ligger i normalintervallet och skapa onödig oro. Kram!

http://kraka.moah.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em - - 26 september 2012 06:22

Livet är bääääst!!!   jag älskar allt som händer, alla jag har i mitt liv! Sörjer de som gått bort, men numera med distans.     Fille - jag älskar dig! <3 ...

Av Em - - 3 augusti 2012 12:54

oj, så längesedan jag skrev. men det gör inget.     det har hänt en hel del i mitt liv. har gjort slut med killen jag var tillsammans med i nästan 7år. träffat en ny kille. flyttat till södertälje. blivit av med masssa "vänner". Jag...

Av Em - - 30 juni 2012 13:47

det har hänt väldigt mycket de senaste månaderna. började med att ligga i sängen i 2 månader efter att fredde och micke hade gått bort. nu tar jag mig ut iaf. orkar lite mer. höjde venlafaxinen till 225mg, så nu börjar det se lite ljusare ut....

Av Em - - 9 juni 2012 21:25

sitter hemma och dricker ett glas vin. försöker få över efe och hans tjej. går sådär. får inget svar för tillfället. men snart kanske. skulle vara soft om någon kom förbi, jag är sugen på att göra något. igår var jag så trött, när alla an...

Av Em - - 24 april 2012 01:38

jag må vara jävligt förbannad nu, men jag tänker då fan inte sjunka till eran nivå!   En vuxen människa som inte vet ett piss om mig och en snorunge som blir misshandlad av sin pojkvän.. nja.. inte så viktigt va?   hoppas ni växer upp snart o...

Presentation


min blogg om borderline.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

borderline


Ovido - Quiz & Flashcards